self.location.reload()
Fra : find clausen

Dato : 26-04-02 18:25

Hvordan undgår man, at self.location.reload()
giver et hvidt blink i IE6 ???

SE: www.photopress.dk (slideshow)

Almindelig sideskift gør det jo ikke ...

--

find clausen
http://www.photopress.dk/

Fra : find clausen

Dato : 27-04-02 20:29

On Fri, 26 Apr 2002 19:24:40 +0200, find clausen <noreply@nospam.com>
wrote:

> Hvordan undgår man, at self.location.reload()
> giver et hvidt blink i IE6 ???
>
> SE: www.photopress.dk (slideshow)
>
> Almindelig sideskift gør det jo ikke ...

Nå, det er fordi siden ligger i en frame,
ellers blinker den ikke, - men hvad kan man gøre ved det ?

--

find clausen
http://www.photopress.dk/

Fra : Allan Vebel

Dato : 27-04-02 22:11

find clausen <noreply@nospam.com> skrev:

> [...]

Den giver også et hvidt blink i IE5.5 på et par sekunder.

> Nå, det er fordi siden ligger i en frame,
> ellers blinker den ikke, - men hvad kan man gøre ved det?

Et forsigtigt skøn er at lade være med at bruge frames

Du kunne måske bruge en <iframe> til formålet i stedet for frames?

--
Allan

Fra : find clausen

Dato : 28-04-02 14:39

On Sat, 27 Apr 2002 23:11:19 +0200, "Allan Vebel" <nospam@vebel.dk>
wrote:

> Et forsigtigt skøn er at lade være med at bruge frames
>
> Du kunne måske bruge en <iframe> til formålet i stedet for frames?

Det var smartere hvis Microsoft fixede det bug !!!
Men kan man nok ikke regne med at de gør :=((

Jeg syntes stadigvæk bedst om frames, fordi hele molevitten ikke
forsvinder hver gang man trykker på et link ...

Så jeg forsøger at finde en workrundtogomkring,
men det er nok lidt svært.

--

find clausen
http://www.photopress.dk/

Fra : Allan Vebel

Dato : 28-04-02 15:55

find clausen <noreply@nospam.com> skrev:

> Jeg syntes stadigvæk bedst om frames, fordi hele molevitten ikke
> forsvinder hver gang man trykker på et link ...

Fint nok!
Du kan sagtens have frames - og så en <iframe> i den frame hvor dit
slideshow ligger, så det kun er indholdet i din <iframe> der skifter mens
resten forbliver sort.

Jeg kan godt se at det ikke ser smart ud at baggrunden bliver hvid mens
det nye billede bliver hentet ind, men alternativet er at lave dit slideshow
på en helt anden måde.

--
Allan

Fra : find clausen

Dato : 28-04-02 18:18

On Sun, 28 Apr 2002 16:55:13 +0200, "Allan Vebel" <nospam@vebel.dk>
wrote:

> [...]
> det nye billede bliver hentet ind, men alternativet er at lave dit slideshow

Tak !

Det er fixet nu,
men jeg vil studere muligheden med iframe ... !

--

find clausen
http://www.photopress.dk/

Fra : find clausen

Dato : 28-04-02 18:20

wrote:

> Du kan sagtens have frames - og så en <iframe> i den frame hvor dit
> slideshow ligger, så det kun er indholdet i din <iframe> der skifter mens
> resten forbliver sort.

Jeg tror sq at IE6 laver det samme l... her ;-//((

--

find clausen
http://www.photopress.dk/