audigy XP drivers
Fra : LaPPe

Dato : 26-04-02 15:48

Hvor kan jeg finde drivers til SB Audigy Player til winXP?

Jeg kan kun finde updates til den originale driver, men jeg har ikke længere
cd'en...

--
Mvh. Lars Sørensen
http://www.lappe.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-04-02 15:54

"LaPPe" <lars@lappe.dk> wrote in message

> Jeg kan kun finde updates til den originale driver, men jeg har ikke
længere
> cd'en...

Du må enten købe cd´en til 3 euro
http://dk.europe.creative.com/estore/product.asp?prod=261

Eller få fat i den på anden måde.... Den blev uploadet til nogle
nyhedsgrupper for et lille tid siden... Men fik dog aldrig helt fat i den,
da der var fejl i ISO filen.

Fra : Sid

Dato : 26-04-02 16:12

> Hvor kan jeg finde drivers til SB Audigy Player til winXP?

Hvis du vil hente den på Amager/tårnby, så kan du få en kopi af min

Mvh Sid

Fra : LaPPe

Dato : 26-04-02 16:34

> Hvis du vil hente den på Amager/tårnby, så kan du få en kopi af min

Ellers tak, jeg bor i Herning, og min cykel gider ikke starte... :)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-04-02 16:49

"LaPPe" <lars@lappe.dk no spam> wrote in message
> Ellers tak, jeg bor i Herning, og min cykel gider ikke starte... :)

Der er også noget der heder Internet, og en brænder

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-04-02 16:53

> Der er også noget der heder Internet, og en brænder

PS, jeg er også interreseret.... så måske "Sid" kunne overtales til at smide
en cd kopi til dk.binaer eller ligende

Fra : Sid

Dato : 26-04-02 16:54

"> Der er også noget der heder Internet, og en brænder

Ja, men CDen fylder 621 MB, det kan min sløve forbindelse nok ikke klare...

Mvh Sid

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-04-02 17:01

"Sid" <slsFJERN@sol.dk> wrote in message

> Ja, men CDen fylder 621 MB, det kan min sløve forbindelse nok ikke
klare...

En adsl kan da aldrig, det koster jo ikke noget at lade den stå, imens man
er på arbejde/skole osv

Fra : Deaster

Dato : 26-04-02 17:25

> "Sid" <slsFJERN@sol.dk> wrote in message

> klare...
>
> En adsl kan da aldrig, det koster jo ikke noget at lade den stå, imens man
> er på arbejde/skole osv

Hmm, spørgsmålet er nok liige hvor populær man bliver hvis man uploader 600
Mb til dk.binær.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-04-02 18:05

"Deaster" <frankatcia@hotmail.com> wrote in message

> Hmm, spørgsmålet er nok liige hvor populær man bliver hvis man uploader
600
> Mb til dk.binær.

Så kunne man da vælge andre såsom:

alt.binaries.w-software
alt.binaries.cd.image
alt.binaries.cd.image.highspeed
alt.binaries.sounds.utilities

osv.. Men så er det jo bare lige om Cybercity og andre servere, kan tage
disse grupper.... Cybercity´s er vist volsomt sparbar...

dk.binaer kan de fleste udbydere jo klare Mans kal bare poste i tråd i
dk.binaer, så er de fleste glade.

Fra : Deaster

Dato : 26-04-02 19:08

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
> tage disse grupper.... Cybercity´s er vist volsomt sparbar...
>
> dk.binaer kan de fleste udbydere jo klare Mans kal bare poste i tråd i

Jep, CC's retention på udelandske binære grupper er ikke så god, og
spørgsmålet er hvor lang tid 600 Mb får lov til at ligge i dk.binær, men
hvis der var nogen som havde en ftp server ville det jo være noget nemmere
og så ville der heller ikke gå så meget båndbredde til spilde som når man
upæoader til dk.binær.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-04-02 19:18

> hvis der var nogen som havde en ftp server ville det jo være noget nemmere
> og så ville der heller ikke gå så meget båndbredde til spilde som når man
> upæoader til dk.binær.

Hvorfor det? Så skulle folkt jo sende det rundt flere gange.. Istedet for at
lade udbyderens server klarer jobbet for andre, der vil hente.

Man kan desuden da bare uploade i yEnc, så er det samme datamængde du skal
sende, som filen fylder.

På TDC´s server, går det rimeligt godt. der ligger der tilbage till den 20/4
det er dog ikke vildt.. synes det er vildt at tdc kan have en af de noget
mere proppede newsgroups i ca samme tid.. Som har noget der ligner 15 GB
liggende.. bare på en gruppe

Fra : Deaster

Dato : 26-04-02 21:12

Bjarke Hansen wrote:
> "Deaster" <frankatcia@hotmail.com> wrote in message

> Hvorfor det? Så skulle folkt jo sende det rundt flere gange.. Istedet
> for at lade udbyderens server klarer jobbet for andre, der vil hente.

Sende rundt flere gange? Man skal da stadig kun uploade det en gang.

> Man kan desuden da bare uploade i yEnc, så er det samme datamængde du
> skal sende, som filen fylder.

Jep, men det er der nok mange som ikke kan håndtere newsprogrammæssigt.

Jep.