Fejl ved inst. af XP
Fra : Torben Andersen

Dato : 26-04-02 15:33

Hej,

I har købt følgende: "ATHLON XP 1700+ 1466 MHZ DIAMOND, Motherboard: MB DFI
AK75-EC SOCKET A T-BIRD ATX ATA/100, 5xpci, 1xA, Disk: HD 40.0 Samsung
5400RPM ATA/100". Jeg har ikke noget problem med at inst. Win2000 pro, men
når jeg ønsker at inst. Windows XP får jeg følgende fejl:

"Setup was unable to format the partition. The disk may be damaged. Make
sure the drive is switched on and properly connected to your computer. If
the disk is a SCSI disk, make sure your SCSI devices are properly
terminated. Consult your computer or SCSI adapter documentation for more
information. You will have to select a different partition for Windows XP.
Press ENTER to continue."

Fejlen opstår umiddelbart efter at formateringen af partitionen er sket !!!

Hvad er der galt ? Hvilken driver mangler ?

Torben

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 26-04-02 17:49

"Torben Andersen"
<torben.andersen@emovemejubiimail.dk> skrev:
> [...]
> select a different partition for Windows XP.
> Press ENTER to continue."
>
> Fejlen opstår umiddelbart efter at formateringen af

Det virker som om din formatering og partitionering går
galt.

> Hvilken driver mangler ?

Jeg kunne ikke forestille mig det var en driver, kommer
dog an på om du bruger SCSI enheder...

/Mikael

Fra : rasmus carlsen

Dato : 26-04-02 19:49

"Torben Andersen" <torben.andersen@emovemejubiimail.dk> skrev i en
meddelelse news:yzdy8.60$933.5710@news.get2net.dk...
> [...]
!!!

> Hvad er der galt ? Hvilken driver mangler ?

- tjae. Den skriver jo at din disk muligvis er "damaged" ... så måske er den
det. Gå i butikken og få en ny!?
ras