Dansk Data Arkiv - DDA
Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 26-04-02 14:33

Er der noge de ved om DDA's sever nede

Tom Stryhn Sr.

stryhn@email.dk

Fra : CG

Dato : 26-04-02 15:35

Det tror jeg - der kommer i øjeblikket mail med virus fra den - kl. 1610.

Fra : NielsAageSpecht

Dato : 26-04-02 21:50

Tom Stryhn Sr. <stryhn@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aabku8$gqh$1@news.cybercity.dk...

> Er der noge de ved om DDA's sever nede
> --
> Med venlig hilsen
>

> Tom Stryhn Sr.
>
> stryhn@email.dk
>

> Den var osse nede i går aftes ved 23 tiden og jeg kunne ej heller få
forbindelse idag kl. 17oo

Hilsen

Niels

Fra : Keld Andersen

Dato : 26-04-02 21:56

Jeg har lige prøvet at komme ind på DDA. Det ser ud som om, at alle
htm-siderne fungerer fint, mens asp-siderne ikke fungerer/ikke kan vises.
Søgefunktionerne ligger som asp-sider, så derfor kan der ikke søges i
øjeblikket (fredag kl. 22.55).

Med venlig hilsen
Keld Andersen

E-mail: keld23@worldonline.dk
Web: http://home.worldonline.dk/~keld23/

Fra : Kurt Hansen

Dato : 27-04-02 07:11

On Fri, 26 Apr 2002 15:32:55 +0200, Tom Stryhn Sr. wrote:

>Er der noge de ved om DDA's sever nede

<IRONI ON>
Nu er der foreløbigt kommet 3 svar fra folk der heller ikke kan komme
ind. Der er således lagt op til en lang og særdeles interessant og
relevant tråd, som jeg glæder mig til at følge hele Store
Bededagsferien.
<IRONI OFF>

Kære venner og hele den flok der altid har så travlt med at råbe op om
off-topic og irrelevante tråde: dette her er totalt nonsens og
fuldkomment spild af seriøse slægtsforskeres tid op penge. Indse dog,
at når DDA's sider ikke virker i *jeres* browser, så gør de nok heller
ikke i andres!!!

Klag til DDA, eller afvent stille og roligt, at bagmændene møder på
arbejde igen mandag morgen.

Kurt Hansen