GT-568?
Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 26-04-02 12:55

Hej Gruppe!

Jeg har fundet to gamle GT-568 "Displays" det er dem der plejer at sidde i
fronten på gamle computere og hvis nogle tal..
Jeg kan imidlertidig ikke finde ud af at konfigurere dem.. Er der nogle der
kan hjælpe mig?
Den ene kan max vise 199 (altså når den er slukket kan man se 188) og den
anden 99 (når den er slukket viser den 8.8. )
Er der nogle der har en guide? evt. noget URL? Har prøvet google der fandt
jeg kun en italiensk side og når jeg oversætter det via Babelfish giver det
ikke meget mening for mig...

--
Mvh.
Hans-Jacob