NNTP Komponent
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-04-02 11:15

Hej.Jeg vil gerne tilbyde mine besoegende at deltage i nyhedsgrupper
direkte fra min hjemmeside. Egentlig er jeg kun interesseret i at
tilbyde en enkelt nyhedsgruppe (es.rec.video.dvd).

Findes der et gratis eller meget billigt komponent jeg kan benytte mig
af?
Jeg har en MSSQL server til min raadighed hvis det kan hjaelpe.
Endvidere er der installere JMail paa servern, og med det komponent kan
man svjv sende til en nyhedsgruppe, men ikke laese fra den.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-04-02 19:30

> [...]
> tilbyde en enkelt nyhedsgruppe (es.rec.video.dvd).
>
> Findes der et gratis eller meget billigt komponent jeg kan benytte mig

AspNNTP.
http://www.serverobjects.com/products.htm#aspnntp

Det koster ikke det vilde, kun 50$.

--
Mvh. Jesper

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 26-04-02 19:39

Lars Hoffmann wrote in news:aab9j8$j0b$1@newsreader.mailgate.org:

> [...]
> tilbyde en enkelt nyhedsgruppe (es.rec.video.dvd).
>
> Findes der et gratis eller meget billigt komponent jeg kan benytte mig

W3-sockets fra dimac.net ... men det kræver, at du er indstillet på at
sætte dig ind i hvordan et NNTP-request laves. Personligt giver
anvendelsen af W3Sockets dog mange flere muligheder end de man låses af
med en færdig NNTP-komponent.

:)

PS: nntp-kommunikation er ikke svært ... men det kræver at du er
indstillet på at bruge et par timer (+) for at finde ud af hvordan.

:)

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk (ikke online pt.)

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 29-04-02 08:48

Jeg takker jer begge og kigger paa det. W3-sockets ser interessant ud.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann