Cordless Desktop Optical 2001
Fra : Peter Hansen

Dato : 26-04-02 11:08

Nogen som har noget dårligt/godt at sige om dette tastatur?

Kan man ikke komme ud for at trådløs ikke altid virker?

Har nemlig selv bare almindelig tastatur, men tænker på at købe dette!

Fra : Peter Rinder

Dato : 26-04-02 11:27

> Nogen som har noget dårligt/godt at sige om dette tastatur?

Lækkert tastatur og rigtig lækker mus.

> Kan man ikke komme ud for at trådløs ikke altid virker?

Jo selvfølgelig hvis det løber tør for batteri : )
Ellers kan der nogen gange være problemer hvis man sidder mange i nærheden
med samme slags trådløse tastatur.
Udover det har jeg aldrig haft problemer med mit Cordless Desktop.

/Peter

Fra : Madsen

Dato : 26-04-02 14:40

Peter Hansen skrev:

> Nogen som har noget dårligt/godt at sige om dette tastatur?

Det bedste tastatur jeg til dato har haft, og det drejer sig om ret
mange efterhånden.

Madsen.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-04-02 15:35

"Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen som har noget dårligt/godt at sige om dette tastatur?
>
> Kan man ikke komme ud for at trådløs ikke altid virker?
>
> Har nemlig selv bare almindelig tastatur, men tænker på at købe dette!

At skrive på det tastatur er næsten ligeså godt som sex, og så bliver man
ikke engang namset på fingrene
Det kan varmt anbefales , og musen er også knippel, med mindre man arbejder
meget med proff grafik.
Brug dog PS2indgangene istedet for USB.

Du kan også komme ud for, at scroltasten på musen ikke virker i
InternetExplorer 6,0.
Det løses ved at gå ind i registringsdatabasen(Start > Kør > Regedit) og
finde en
nøgle der hedder 'MouseHookDllEnable' som skal stilles til værdien 0.
(Tryk Ctrl + F når du kommer ind i regedit og søg på MouseHookDllEnable
for at finde nøglen.)

Hos mig hedder nøglen: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Logitech\MouseWare\
CurrentVersion\Technical]

Ud over nævnte problem er Desktop optical 2001 sættet efter min mening
verdens bedste tastatur

Mvh

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Sven

Dato : 27-04-02 00:17

Tastatur godt nok, dog er der for lidt modstand i tasterne til min smag, men
div. ekstra taster/funktioner ligger bare 100% perfekt!!
Den tilhørende mus er dog noget skod hvis du er Quake-spiller (eller lign.
spil) Jeg gav op med musen efter 1 weekend. Samplerate er kun ca 50Hz (som
ved andre trådløse mus jeg kender) Se evt
http://www.planetmirror.com/pub/bluesnews/misc/mouserate.zip

Ydermere, så er Logitechs løsning med musehjulet ikke for god. I driverne
skal jeg indstille "Microsoft Office kompatibel" og "Scroll kun i aktivt
vindue" for at kunne bruge hjulet i spil, men med disse indstillinger virker
hjulet ikke særlig godt i alm. WindowsXP. Jeg bruger nu min Microsoft
Intellipoint mouse sammen med Logitechs keyboard i PS/2 stikket. Som
USB-keyboard er der for mange fejl. Hav IKKE mobiltelefonen for tæt på
tastatur / modtager, da signalerne forstyrrer hinanden.

Sven