*Gysp!*
Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 26-04-02 08:47

Hej Gruppe!

Så er man lige væk nogen dage og nu har jeg så næsten 800 indlæg jeg lige
skal ha læst.....
Man skal virkelig passe på ikke at have for meget andet end missekatte
i hovedet kan jeg se ;)

--
Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-04-02 11:28

Trine Stubbe Teglbjaerg <snoe@nospam.dk> writes:

Hej Trine

> [...]
> skal ha læst.....
> Man skal virkelig passe på ikke at have for meget andet end missekatte

Tjae *gg* der var på et tidspunkt en debat i dk.admin om levende og
døde grupper...
Jeg mener at huske at kravet vist var noget med 30 - 50 indlæg pr dag
for en levende gruppe. Og det kan man vist godt kalde gruppen her...

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa