Minimere vindue ???
Fra : kbno

Dato : 25-04-02 22:23

Hej med Jer

Håber en af Jer kan hjælpe mig. Jeg har lavet følgende side
http://kim.myftpsite.net
og jeg kunne godt tænke mig at det bagerste vindue bliver minimeret
til proceslinjen. Hvoeledes gør jeg det ?????

I skal ikke tage Jer af det manglende indhold, fyldet kommer senere ;)

Hygge - Kim
Regards - kbno

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-04-02 23:04

Thu, 25 Apr 2002 23:22:44 +0200, skrev kbno
<dansk_skod@hotmail.com>:

>og jeg kunne godt tænke mig at det bagerste vindue bliver minimeret
>til proceslinjen. Hvoeledes gør jeg det ?

Kan ikke lade sig gøre.

>????

Tak for lån, men jeg har nok ? på mit tastatur, så gem dem til
dine fire næste spørgsmål.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : kbno

Dato : 26-04-02 08:53

On Fri, 26 Apr 2002 00:03:40 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Kan ikke lade sig gøre.
Så skulle den være oppe igen.

http://kim.myftpsite.net

>Tak for lån, men jeg har nok ? på mit tastatur, så gem dem til
>dine fire næste spørgsmål.
Jamen dem tager jeg tilbage :)

Hygge - Kim
Regards - kbno

Fra : kbno

Dato : 26-04-02 16:24

On Fri, 26 Apr 2002 09:53:10 +0200, kbno wrote JEG

>Så skulle den være oppe igen.
>
>http://kim.myftpsite.net

Stadigvæk ikke, kæmper lige videre med min firewall, idet jeg ikke kan
uploade siden til tiscali, som desværre er nede lige pt.

Hygge - Kim
Regards - kbno