Ingen bash ???
Fra : Hans-Henrik Taarnby

Dato : 25-04-02 18:21

Hej!

Når jeg logger ind på Red Hat 7.2, kommer der ingen kommando-fortolker, men
derimod en skærm, som har <END> i reverse nederst til højre - man kan
skrive tekst, men intet bliver opfattet som kommando. Tilsyneladende er der
ingen genvejstaster, som kan skifte tiltstand - eller også har jeg bare ikke
ramt den rigtige. Hvad er der sket??

venlig hilsen
Hans-Henrik

Fra : Kristian Rask

Dato : 25-04-02 19:49

Hej

On Thu, 25 Apr 2002 19:20:49 +0200, "Hans-Henrik Taarnby"
<taarnby@mail.dk> wrote:

> [...]
>ingen genvejstaster, som kan skifte tiltstand - eller også har jeg bare ikke

prøv at checke i passwd filen... hvilken shell ?

mvh

Kristian
In order to send email you must edit my mail address