Branding
Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 25-04-02 18:37

Hej.

Hvordan laver man Feks. Provided by et eller andet firma i Explore. Jeg
har fundet ud af det åbentbart hedder Branding, men hvor i regedit skal
jeg indsætte dette?

--
Mogens D. Hansen
http://www.svend-bent.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-04-02 18:50

Thu, 25 Apr 2002 19:36:47 +0200, skrev "Mogens Dyhre Hansen"
<mogens@REMOVEsvend-bent.dk>:

>Hvordan laver man Feks. Provided by et eller andet firma i Explore. Jeg
>har fundet ud af det åbentbart hedder Branding, men hvor i regedit skal
>jeg indsætte dette?

Hvis du kører Win 9x/Me, brug Winboost til det, så går det nemt
og ubesværet.

<http://www.desktopcycler.com/prod-wb.html>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 25-04-02 20:02

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
> Hvis du kører Win 9x/Me, brug Winboost til det, så går det nemt
> og ubesværet.

Hmm jeg futter med w2kpro+IESEXNUL

> <http://www.desktopcycler.com/prod-wb.html>

jeg må hellere lige se hvad det er

--
Mogens D. Hansen
http://www.svend-bent.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-04-02 20:27

Thu, 25 Apr 2002 21:01:34 +0200, skrev "Mogens Dyhre Hansen"
<mogens@REMOVEsvend-bent.dk>:

>jeg må hellere lige se hvad det er

De har også <http://www.desktopcycler.com/prod-it.html> som
sikkert kan bruges til det, men jeg kender den ikke.

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 26-04-02 08:16

> De har også <http://www.desktopcycler.com/prod-it.html> som
> sikkert kan bruges til det, men jeg kender den ikke.
Den kunne godt bruges selvom den ikke stod til at bruges sammen med w2k.
Er det muligt at lave det sådan at man sætte den "branding" til at blive
overført til webservers logfiler? Jeg mener at jeg har set i mine log
filer at noget ala provided by Novo bare som eks. hvordan gør man det?

--
Mogens D. Hansen
http://www.svend-bent.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-04-02 13:40

Fri, 26 Apr 2002 09:16:11 +0200, skrev "Mogens Dyhre Hansen"
<mogens@REMOVEsvend-bent.dk>:

>Jeg mener at jeg har set i mine log
>filer at noget ala provided by Novo bare som eks. hvordan gør man det?

Har ikke rigtig nogen viden om det, desværre.

Fra : Ole Lønborg

Dato : 28-04-02 12:12

Mogens Dyhre Hansen wrote:

> Hvordan laver man Feks. Provided by et eller andet firma i Explore. Jeg
> har fundet ud af det åbentbart hedder Branding, men hvor i regedit skal
> jeg indsætte dette?

Prøv at læse her :
http://www.scotfinnie.com/newsletter/best_of/ispbrnds.htm

Det drejer sig godt nok om at fjerne branding, men man kan jo køre "reverse
enginering" på den )

Mvh. Ole Lønborg

Fra : John Andersen

Dato : 30-04-02 09:14

Du kunne også vælge at bruge IEAK (Internet Explorer Administration Kit)
Der kan du selv indsætte den tekst du vil eller dit eget logo mv.
Ellers kan du med regedit ændre eller oprette denne nøgle:
\HKEY_CURRENT_USERS\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\Window Title "bla bla bla....din tekst ..."
(hvis ikke den er der skal du oprette en strengværdi (string)

Med venlig hilsen / best regards
John Andersen