Digital kameraer.....
Fra : jak

Dato : 25-04-02 18:00

Jeg havde engang en Canon qv-7000 digital kamera, det jeg synes var det
fedeste ved den var at man kunne dreje linsen, så man nemt kunne tage
billeder over andre folks hoveder og stadig se billedet på skærmen inden man
tog billedet, men den tager kun med 1,3 Mege pixels og dens storebror tager
med 2,1 mege pixel, men er der ikke en af dem, som kan tage med flere pixels
det må også gerne være et andet mærke, bare den har den smarte funktion med
at dreje linsen, så man kan tage disse smarte billeder også??

Nogen der kan hjælpe mig her???

TAK

Jan

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 25-04-02 18:13

"jak" <jan@bak-elteknik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> at dreje linsen, så man kan tage disse smarte billeder også??

Nu burde du vist have postet spørgsmålet i en foto gruppe, men anyway
Jeg tror, Nikon Coolpix 995 er et rigtigt godt bud.
3,2 megapixel og udnævnt til bestbuy flere steder.
Linsen drejes i forhold til kroppen

Ellers har Canon et hundedyrt kamera med 10 X zomm 2,6 Mpixel og et display,
der kan vippes og drejes, så overhead shots kan udføres.

Mvh

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger