Socket A køler på Socket 7 ?
Fra : Atcox

Dato : 25-04-02 14:04

Jeg burde vel ikke frygte at den køler jeg pt. har siddende
på min Duron ikke vil kunne køle en K6-2 400 Mhz ?

Mvh,

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-04-02 14:33

Nej det skulle gå problemfrit.

Jeg bruger en Socket 7 køler på en Socket A cpu - det er her man har
mulighed for at brække et hjørne af sin cpu, men det har jeg ikke fået
gjort.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : [SANTA]-MuffDiver

Dato : 28-04-02 17:39

Atcox <aatcox@hotmail.com> skrev i
> Jeg burde vel ikke frygte at den køler jeg pt. har siddende
> på min Duron ikke vil kunne køle en K6-2 400 Mhz ?
>
> Mvh,

Nej kører "selv" med en std.Socket A på min kærestes pc og den faldt fra
ca.60 grader til 40..........