Testprogram til fejlfinding af "langsom" p~
Fra : Ole

Dato : 25-04-02 14:53

Hej.
Jeg har en pc, som jeg ikke synes kører helt optimalt. Jeg har ladet
mig fortælle, at forkerte drivere kan sløve den en del ned. Nu er
spørgsmålet så, hvilket program man kan bruge, til at finde disse
"flaskehalse"? Jeg brugte engang et, som selv kom med nogle
løsningsforslag, men jeg har glemt hvad det hedder.
Nogen som kan hjælpe?

Pfh. tak

/Ole

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 25-04-02 14:58

On 25 Apr 2002 06:52:35 -0700, ole.bak@wanadoo.dk (Ole) wrote:

> [...]
>"flaskehalse"? Jeg brugte engang et, som selv kom med nogle
>løsningsforslag, men jeg har glemt hvad det hedder.

mht driverne kan du få programmer (fra bl.a. Tucows og download.com)
som tjekker din maskine og selv søger på nettet efter opdateringer.

Lars

Fra : Jesper KA

Dato : 25-04-02 15:14

"Ole" <ole.bak@wanadoo.dk> wrote in message
> Jeg brugte engang et, som selv kom med nogle
> løsningsforslag, men jeg har glemt hvad det hedder.

SiSandra Soft mener jeg det hedder .. men da op hvor kan jeg tage fejl ..
for det er godt npk længe siden jeg prøvede det.

Regards