International bundmaling
Fra : Kristian

Dato : 25-04-02 13:27

Er der nogle der kender til Internationals bundmalinger?

Jeg er ellers mest til Hempel, men da deres selvpolerende Hempel Mille
bundmalinger kun kan klare 10 knob er jeg på udkig efter noget andet. Jeg
har derfor kigget på International Cruiser Premium og International Micron
Extra, men jeg kan ikke helt blive klar på hvilken en der er bedst og hvad
forskellen er!

Fra : John Lydom

Dato : 30-04-02 12:11

Hej.
Jeg har et skiv der kan sejle en 16-17 knob.
Jeg bruger Mille eller tilsvarende, det holder da udmærket
også selv om det er fortyndet.
John.

Fra : oleballe

Dato : 09-05-02 23:02

http://www.kandu.dk/

Fra : oleballe

Dato : 09-05-02 23:02

> [...]
> Hej.
> Jeg har et skiv der kan sejle en 16-17 knob.
> Jeg bruger Mille eller tilsvarende, det holder da udmærket

Cruiser Premium er kanon god selv ved de hastigheder. Det kommer an på
hvor meget man smører på og hvor meget man sejler (slider) på
bundmalingen.
En speedbåd kan f.eks sagtens sejle med alm. selvpolerende bundmaling,
hvis den "bare " sejler lidt en gang imellem.
Det er et forhold man nemt kan "sjusse"sig til.
Med venlig hilsen
Ole Balle
Ballerina af sletten

http://www.kandu.dk/