BIOS indstillinger på A7v-133(a)
Fra : Soren Pedersen

Dato : 25-04-02 08:35

Der er jo en pulens masse indstillinger i BIOS til det bundkort.....Er der
nogen der er bekendt med et site hvor der er beskrivelser af dem, samt evt.
anbefalinger til at "justere" det ????

Mvh
/Søren

--
Kig billeder og "Mini-marked" på www.sitecenter.dk/tinaogsoeren

Fra : Henning Hansen

Dato : 25-04-02 08:54

Jeg har en komplet guide til BIOS opsætning for Award BIOS liggende.
22 sider i Word (150kb) Er du interesserewt i den ?

Mvh.

Henning B. Hansen

Fra : Thostrup

Dato : 25-04-02 08:59

Jeg hopper lige med på det tilbud hvis jeg må.

Er det generelt til Award bios eller er den forklaring kun til A7V-133 ?

Hvis den gælder lidt mere generelt vil jeg meget gerne havde en kopi.

På forhånd tak

Mvh

Thostrup

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-04-02 11:25

Jeg er også interesseret !

Kan du smide den i dk.binaer ?

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen milux@image.dk

Fra : Groggy

Dato : 25-04-02 11:54

"Henning Hansen" <hbh@manbw.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en komplet guide til BIOS opsætning for Award BIOS liggende.
> 22 sider i Word (150kb) Er du interesserewt i den ?

Jeg er skam også interesseret!!!

Med venlig hilsen

Andreas Hansen (Groggy)

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 25-04-02 13:23

"Henning Hansen" <hbh@manbw.dk> wrote in message
> Jeg har en komplet guide til BIOS opsætning for Award BIOS liggende.
> 22 sider i Word (150kb) Er du interesserewt i den ?
>
> Mvh.
>
> Henning B. Hansen

Jeg har ikke brukt for denne guiden men det er nok mange som vil sette stor
pris på det om du kan legge den ut dk.binaer

Fra : Cleaner

Dato : 25-04-02 17:33

On Thu, 25 Apr 2002 09:35:29 +0200, "Soren Pedersen" <smp@privat.dk>
wrote:

> [...]
>nogen der er bekendt med et site hvor der er beskrivelser af dem, samt evt.

Hej

Se her: http://www.a7vtroubleshooting.com

Cleaner