laver i bukserne
Fra : Jan & Connie Jensen

Dato : 25-04-02 05:43

Hej
Jeg har en datter på 4 år, det er er over 1 år siden nu at hun er holdt op
med at bruge ble. Nu her de sidst 2-3 måneder er hun så begyndt at lave
stort i bukserne, men hun går på toilettet og tisser.
Er der nogen der har et godt råd til hvad man kan gøre for at få hende til
at holde op igen.

Connie

Fra : -=temka=-

Dato : 27-04-02 09:20

Man må ikke presse hende, men forklarer hende hvad det er rigtgt eller
forkert. Jeg har også en datter på 4, hun har aldrig lavet i bukse, men kun
tisse i buksen, fordi hun nåede ikke. Jeg forklarer hende at hun skal huske
at tænke før man tisser.. Det går lidt bedre efterhånden, men barnet skal
ved hvordan man skeler forkert og rigtigt.. Forklar hende at afføring er
til toliet ikke bukse..

Mor til Maja 4 år