Hoboist ved fyhnske Regiments første Batai~
Fra : Tina Ungermann

Dato : 24-04-02 22:29

Er der nogen som ved hvor jeg kan finde noget om en "Hoboist ved fyhnske
Regiments første Bataillon" anno 1811 ?

Med venlig hilsen og på forhånd tak for hjælpen
Tina Ungermann

Fra : HENRIK MICHAEL ADELE~

Dato : 24-04-02 23:17

Kære Tina Ungermann

Prøv at se i "Stamrullerne". Disse findes på Hærens arkiv.
MVH
Michael Adeler-Bjarnø

Fra : Hugh Watkins

Dato : 25-04-02 01:51

"HENRIK MICHAEL ADELER-BJARNØ" <mabpa28@get2net.dk> wrote in message news:N4Gx8.137$wn1.6332@news.get2net.dk...
> Kære Tina Ungermann
>
> Prøv at se i "Stamrullerne". Disse findes på Hærens arkiv.
> [...]

http://www.google.com/search?num=100&hl=en&safe=off&q=fynske++Regiment&spell=1

Haute bois - French

Hautboy

Hoboe English