Unlock kode til Motorola T191 (TDC)
Fra : Brian Mortensen

Dato : 24-04-02 22:34

Hejsa,

er der nogen der ligger inden med koden til en
låst Motorola T191 fra TDC?

Kan ligeså godt indrømme det, gider ikke betale
for det.. Men gør gerne en tjeneste for det

I telebutikken sagde de jeg måtte vente op til 14
dage før de fik koden fra Motorola! Motorola
har ikke koderne, det må de ikke for TDC!?!
Kontakter jeg kundeservice får jeg at vide det
koster 500 spir at få den udleveret... De bekræf-
ter dermed også at de har dem ...

--
/Brian

Fra : Morten Jensen

Dato : 25-04-02 19:35

> er der nogen der ligger inden med koden til en
> låst Motorola T191 fra TDC?

Koden følger den enkelte telefon... Dvs hvert serienummer hver sin kode...

Så du kan kun bruge den originale...

Morten

Fra : Brian Mortensen

Dato : 25-04-02 20:22

"Morten Jensen" <mortenjensen@get2net.dk> skrev

> Koden følger den enkelte telefon... Dvs hvert serienummer hver sin kode...

Det er jo noget bæ :-/

Takker for svaret

--
/Brian