Hva si'r i?
Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 24-04-02 18:39

Tag lige et kig i dk.binaer, har postet et screenshot af min OC'ede XP1800
med standardkøling (Volcano6 CU)

Hilsen
Troels

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 24-04-02 19:05

".: [d33p blu3] :." <puttitat@adslhome.dk> wrote in message
> Tag lige et kig i dk.binaer, har postet et screenshot af min OC'ede XP1800
> med standardkøling (Volcano6 CU)
>
> Hilsen
> Troels

Ser greit ut dette her men har du ikke en veldig høy idle-temp (44grd)? Idle
tempen betyr heller ikke så mye, hva får du under load?
En Athlon-sak som jeg hadde tidligere ble ikke mer enn 36-37grd under load
(OC'et til 1600MHz)og de avgir ganske så mye varme i forhold til de nye
XP'ene.

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 24-04-02 19:18

XP cpu'erne har trods et lavere energiforbrug altid for vane med at blive
varme.

Uclocket bliver den 44 grader idle og 50 grader full load... Så den er
blevet 1-2 grader
varmere af at blive clocket 112 grader, imponerende med alm. 129 kroners
luftkøling!

//Troels

Fra : Henrik Dissing

Dato : 24-04-02 20:39

On Wed, 24 Apr 2002 20:17:35 +0200, .: [d33p blu3] :. wrote:

>XP cpu'erne har trods et lavere energiforbrug altid for vane med at blive
>varme.

Du kan nu være helt sikker på at deres energiforbrug er 100% lig med deres
varmeafgivelse.

Venlig hilsen
Henrik Dissing