egen router cisco 677
Fra : Morten Baun

Dato : 24-04-02 18:21

jeg har invisteret i en router 677 cisco

jeg vil høre om mit abbonnement vi bliver billigere

hvis jeg havde egen router
om der var noget som jeg kunne spare??
har abonnement hos www.tiscali.dk

Kan i hjælpe mig

På for hånd TAK!!!

Fra : Jannich

Dato : 24-04-02 19:49

Hej

Så vidt jeg ved giver man vist 15 kr. pr. md i leje for en Cisco 677 - dette
må du jo kunne spare.

mvh
Jannich

Fra : Jesper

Dato : 24-04-02 19:57

Jeg giver 50kr inkl. moms - håber ikke jeg bliver snydt ?

mvh
Jesper

Fra : Jannich

Dato : 24-04-02 20:51

Du har ret - sorry jeg har kigget forkert - lød nu også temmelig billig

Jeg tror iøvrigt det er lige meget - man må vist ikke tilslutte eget udstyr
til Tiscali's net - ligemeget om det så er en Cisco 677 som de iøvrigt
bruger.

mvh
Jannich

Fra : Jesper

Dato : 24-04-02 20:46

Sikkert ikke
Hvad koster en cisco 677 egentligt? 600 kr om året løber jo også op.

Fra : Rune Manscher

Dato : 24-04-02 21:17

"Jesper" <jesper.hansen4@e-box.dk> wrote in message
> Sikkert ikke
> Hvad koster en cisco 677 egentligt? 600 kr om året løber jo også op.
>
> mvh
> Jesper

Ca. 2300,- kr.

*Rune