Ang. Chieftec kabinetter
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-04-02 17:49

Helt konkret drejer det sig om dette kabinet:
<http://www.chieftec.com/products/Workcolor/ColorTX.htm>

Det findes også her:
<http://www.itbutikken.dk/vareinfo.asp?varenr=Nor1008556>

Mit spørgsmål mønter sig på antal drev pladser, der står
fx. således hos ITButikken:
4x 5.25"+2x 3.5"FDD, 4x 3.5"HDD

Passer det?
Jeg tænker her på om der ikke "kun" er 4x 3.5" pladser,
hvori de 2 af dem kan der sidde FDD, men der kan sidde
HDD i alle. Således der ikke kan sidde fx. 2 FDD og 4
HDD?

Jeg hører meget gerne fra folk med netop dette kabinet
(midi udgaven!).

Venligst
Mikael

Fra : HW

Dato : 24-04-02 18:02

Nej, det er rigtigt hvad de skriver - dvs. 2xFDD og 4x3,5" til HDD.

Men køb da DA-modellen (Full Tower), der er 2 ekstra 5,25" samt 2 ekstra
3,5" og kun for få håndører ekstra...

Har det selv og det er et super-kabinet...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-04-02 19:30

"HW" <hardware@ofir.dk> skrev:
> Nej, det er rigtigt hvad de skriver - dvs. 2xFDD og
> 4x3,5" til HDD.

Ok, lækkert nok.

> Men køb da DA-modellen (Full Tower), der er 2 ekstra
> 5,25" samt 2 ekstra 3,5" og kun for få håndører
> ekstra...

Jo, men mener ikke at have brug for den plads og så er
det stort og tungt at flytte rundt med.

> Har det selv og det er et super-kabinet...

Det er jeg slet ikke i tvivl om.

Hvordan er det lige med de der skinner til div. enheder
og med åbning ind til kabinettet?

/Mikael

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-04-02 22:55

"Mikael Nørrelund Andersen"
<noerrelund@pc.dk> skrev:
> Hvordan er det lige med de der skinner til div. enheder
> og med åbning ind til kabinettet?

Ser Chieftec nogenlunde således ud inden i?
<http://www.tweakup.dk/artikler/Kabinet/AlluminiumMG/aluminiummg.htm>

Jeg tænker her også på harddisk-rammerne.
HUSK jeg tænker på:
<http://www.itbutikken.dk/default.asp?varenr=Nor1008556>
(miditower)

/Mikael