Logitech kabelfri Mus ?
Fra : Carl Munk

Dato : 24-04-02 16:04

Jeg har en kabelfri Mus der kun kan bevæge sig LODRET og ikke som
den skal også vandret, hvad er fejlen ?
Hvad gør jeg ?

Heldigvis har jeg beholdt min gamle kabelmus

Fra : Nis Deleuran

Dato : 24-04-02 16:19

> Jeg har en kabelfri Mus der kun kan bevæge sig LODRET og ikke som
> den skal også vandret, hvad er fejlen ?

Hvad er det for en mus? Hvilken model?

Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 24-04-02 16:56

"Carl Munk" <carl@munk.dk> wrote in message

> Jeg har en kabelfri Mus der kun kan bevæge sig LODRET og ikke som
> den skal også vandret, hvad er fejlen ?
> Hvad gør jeg ?

Inde ved kuglen sidder et par (eller 3) små hjul, der drejer med hjulet (med
mindre det er en optisk mus). Prøv at rense dem, måske vil det hjælpe.

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen