HP4000M switch backplane
Fra : John Smith

Dato : 24-04-02 14:52

Backplane på en HP4000 switch er jo 3,8Gbit men jeg synes ikke rigtigt jeg
har nogen mulighed for at se utilization noget sted - hverken via switchens
WEB del eller via en telnet session til den? Den køre rev.C.08.22 men
umiddelbart kan jeg ikke se at den nyeste firmware skulle kunne vise dette
tal?

Jeg spørger fordi jeg har et ret sløvt netværk! Fra 100Mbit klient <-->
100Mbit klient overføre jeg i gennemsnit 40-60Mbit/sek (hvor klienterne ikke
laver andet). Endnu værre er det ved vores 1000Mbit server - når jeg har 4
klienter på dér med fuld overførsel, så overføres der maks omkring
140Mbit/sek. til serveren.

Nogen der har nogle foreslag hvordan jeg kan se hvor flaskehalsen er? Kunne
i hvert fald uanset hvad godt bruge utilization tallet fra switchen, da jeg
ingen anelse har om hvor meget den bliver brugt.

Mvh.
John.