visning af pdf dokument uploadet til datab~
Fra : Carsten Pinderup

Dato : 24-04-02 14:05

Hvordan gøres ovenstående?

med billeder er det jo noget som:

Response.ContentType = "image/jpeg"
Response.BinaryWrite RecSet("image_blob")

men hvad hvis det er andre filtyper? OG kan man blande disse fx. pdf og
word.doc filtyper ?

Mvh Carsten

Fra : LrsN

Dato : 24-04-02 14:24

Det kan lade sig gøre.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q193998

Til pdf, brug:
Response.ContentType="application/pdf"

> men hvad hvis det er andre filtyper?

Søg efter ContentType og den extention du er ude efter
ex: "ContentType doc word" ... så er nr. 2 hit noget ala
..ContentType = "application/msword" ...

> OG kan man blande disse fx. pdf og
> word.doc filtyper ?
Man skal aldrig blande..har campari og æblesnaps ikke lært dig det?? (jeg
tror
ikke man kan blande forskellige typer... det ville betyde at den stream der
kommer fra binary read i princippet skulle fortolkes af to applikationer i
IE....Jeg tror det ikke)

/Jesper

Fra : LrsN

Dato : 24-04-02 14:31

Man kan iøvrigt se hvad de enkelte filextentions forventes at have af
contenttype på ens egen maskine hvis man går ind i regeditoren, og smutter
ind under f.eks. .swf

Fra regeditor:
[HKEY_CLASSES_ROOT\.swf]
@="ShockwaveFlash.ShockwaveFlash"
"Content Type"="application/x-shockwave-flash"

/Jesper

Fra : Carsten Pinderup

Dato : 24-04-02 14:34

Kanon

tak for svaret.

det med campari og æblesnapsen må jeg hellere prøve ellers lærer jeg det jo
aldrig

mvh Carsten