Grrrr..
Fra : Assassin

Dato : 04-02-01 11:15

Af en eller anden grund er mit tid/dato format blevet ændret, så nu skriver
den:

2/4/2001
11:11:09 AM

Istedet for:

02-04-2001
11:11:09

Det ser jo ud som om den kører 12H ur.. jeg har checket regional options, de
står til danish, og det ser også rigtigt ud under date+time.

Hvad kan det så være?

jeg kører w2k/IIS5

Fra : diz

Dato : 04-02-01 13:24

Hei!

Har du kikket på dine "regional settings" i control-panel ?
Der kan du velge hva slags tids-format du skal bruke

Mvh, Morten

Fra : Assassin

Dato : 04-02-01 13:32

Som jeg skrev har jeg kontrolleret at det står som det skal i regional
options..

Jeg har fundet ud af at man kan bruge SetLocale("da"), men jeg kan ikke
rigtig få den til at virke ved at sætte den ind i global.asa.. hvordan gør
jeg så det??

Fra : diz

Dato : 04-02-01 14:55

hei ..

I regional settings er det flere innstillinger ...
Som du sier, har du satt dem til "dansk" ... men det er flere
muligheter til å forandre hva slags tegn du skal ha mellom
timer, minutter og sekunder osv .....

Fra : Assassin

Dato : 04-02-01 14:51

den står som den skal. Jeg har løst problemet med SetLocale("da")