status linie i bunden af win xp browser
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 24-04-02 08:47

Hej.

Når jeg bruger min browser i XP, er der ingen statuslinie i bunden (der hvor
man fx. kan se hvor et link fører til når man peger på det). Den er der
sommetider, men for det meste er den væk, hvad gør jeg for at få den til at
være der hele tiden/komme tilbage når den er væk?

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk
Ordbog: Formgiver = Person der giver bagerudstyr væk.

Fra : Klitgaard

Dato : 24-04-02 08:58

"Christian M. Nielsen" <christian@cmnielsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> være der hele tiden/komme tilbage når den er væk?

Vis -> Statuslinje ?

--
....Klitgaard

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 24-04-02 09:10

"Klitgaard" <na@na.dk> wrote in message

> Vis -> Statuslinje ?

Præcist, takker

Fra : Søren Nielsen

Dato : 24-04-02 09:37

Christian M. Nielsen wrote:

> Præcist, takker

Det samme har irriteret mig og selvom man vælger Vis->Statuslinje så
forsvinder den igen senere.
Meget mystisk

/Søren

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 24-04-02 09:48

Søren Nielsen skrev:

> Det samme har irriteret mig og selvom man vælger
> Vis->Statuslinje så forsvinder den igen senere.

Nemlig. Problemet har også irriteret mig længe. Det samme gør sig i
øvrigt gældende med den praktisk Google-bar, man kan installere i IE
(som nævnt i et andet indlæg). Den flytter altid en linje ned ved
genstart, selvom den burde være låst.

Det tyder på, at der er indstillinger i Internet Explorer'en, der
simpelt hen bliver glemt.

--
Mvh. Peter

Fra : Madsen

Dato : 24-04-02 15:27

Søren Nielsen skrev:

> Det samme har irriteret mig og selvom man vælger Vis->Statuslinje så
> forsvinder den igen senere.
> Meget mystisk

Det problem har været diskuteret før i denne gruppe. Det tyder på at
være en bug i IE 6, men ikke alle med IE 6 oplever det. Det er f.eks.
ikke sket for mig endnu trods det at jeg kører IE 6 både på WinXP og
Win2000.

Prøv evt. at tjekke følgende side:
<http://www.devhood.com/messages/message_view-2.aspx?thread_id=354>
Tricket med 'Start / Run / C: / view / status bar / tools / folder
options / view / apply to all folders' virker hos nogle og hos andre
ikke.

Madsen.