Hvor er mit indlæg?
Fra : P.Sørensen

Dato : 24-04-02 08:08

Jeg postede igår nedenstående indlæg, men det er ikke dukket op hos mig
selv. Derfor kommer det her igen.
HVIS I kan se det på Jeres PC, vil jeg gerne vide det. Det er før sket, at
mine indlæg er "forsvundet" hos mig selv, men ikke hos resten af gruppen,
uvist hvorfor, og i så fald må det være på tide med en henvendelse til
TDC...

Her mit spørgsmål:
...ny harddisk er installeret, og nu prøver jeg at flytte mit windowsXP over
på den, da
den er hurtigere.
Jeg bruger Ghost, og vælger partition to partition (den nye HD er èn
partition, mens C:/ drevet med windows er opdelt i fire).
Men jeg kommer kun dertil, hvor den siger "checking NTFS volume, please
wait..." og så fryser den, og jeg må reboote.
Hvad kan være galt?
P.sørensen

--
Windows XP home DA, 1400 mhz AMD, 512 mb ram, 70 GB HD.

Fra : Leony

Dato : 24-04-02 09:28

"P.Sørensen" <psi@vestnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men jeg kommer kun dertil, hvor den siger "checking NTFS volume, please
> wait..." og så fryser den, og jeg må reboote.

Den eneste Ghost der understøtter XP er 2002 versionen, er det den du
bruger?

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : P.Sørensen

Dato : 24-04-02 09:56

ja, det er 2002.
Preben

Fra : Leony

Dato : 25-04-02 06:53

> ja, det er 2002.

Er source og target patitionerne lige store.
Dette er kun et skud, men det kunne måske være det.
Du kan også prøve at clone til et image først og så indlæse imaget på den
nye disk.
Bruger selv Ghost + XP og jeg har aldrig haft problemer.

Fra : Peter Bjarkov

Dato : 24-04-02 09:27

Jeg kan godt se den

Peter Bjarkov

Fra : P.Sørensen

Dato : 24-04-02 10:00

har netop fundet den. Krævede højreklik på gruppen, egenskaber, lokal fil,
nulstil - og genindlæsning af meddeleler. Så kom den.
Preben