Scanner MD9458 (Aldi) og Win XP
Fra : OB

Dato : 24-04-02 07:31

Scanneren er en Medion USB-scanner fra Aldi (MD9458). Den bruger
twain-driver, men jeg har nu forsøgt begge drivere som der tilbydes på
www.medion.de, og ingen af dem virker. USB-porten virker - har testet med
andet usb-produkt. Scanneren har virket tidligere på Windows 2000, så den
fejler heller ikke noget.

Nogen der har et forslag eller erfaring med XP og den her scanner?

/Ole

Fra : Peter Schrøder

Dato : 24-04-02 11:45

"OB" skrev
> [...]
> andet usb-produkt. Scanneren har virket tidligere på Windows 2000, så den

Jeg bruger en driver til Optima 2000, som virker fint med min
Aldi-scanner.
Det er en setup-fil som køres, hvorefter man beder XP om at
opdatere driveren via enhedshåndtering.
XP brokker sig lidt, men driveren virker fint.
Jeg kan ikke finde linket, men vil gerne sende filen til dig,
hvis du er interesseret?

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply