Ny harddisk
Fra : P.Sørensen

Dato : 23-04-02 22:06

...er installeret, og nu prøver jeg at flytte mit windowsXP over på den, da
den er hurtigere.
Jeg bruger Ghost, og vælger partition to partition (den nye HD er èn
partition, mens C:/ drevet med windows er opdelt i fire).
Men jeg kommer kun dertil, hvor den siger "checking NTFS volume, please
wait..." og så fryser den, og jeg må reboote.
Hvad kan være galt?
P.sørensen

--
Windows XP home DA, 1400 mhz AMD, 512 mb ram, 70 GB HD.

Fra : Seth

Dato : 24-04-02 05:14

"P.Sørensen" <psi@vestnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> P.sørensen
>
> --
> Windows XP home DA, 1400 mhz AMD, 512 mb ram, 70 GB HD.

Lyder til at du bruger en ældre version af Ghost...samme skete for mig, men
virkede da jeg skiftede til Ghost Xp

Mvh

Seth

Fra : P.Sørensen

Dato : 24-04-02 09:59

> Lyder til at du bruger en ældre version af Ghost...samme skete for mig,
men
> virkede da jeg skiftede til Ghost Xp

Nej, det er 2002, jeg bruger.
Preben

Fra : Seth

Dato : 24-04-02 17:16

> Nej, det er 2002, jeg bruger.
> Preben

2002 er også ældre, når vi snakker cloning af Windows Xp...

Det virker med Ghost Xp...gjorde hvert fald her...

mvh

Seth