sql-sætninger til mysql
Fra : Jan Larsen

Dato : 23-04-02 21:55

Hej

Findes der et virtual værktøj til at lave sql-sætninger med til mysql,
ligesom man kan i Access til Access databaser.

Mvh
Jan

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 24-04-02 01:54

"Jan Larsen" <jan_l@post12.tele.dk> wrote in message
> Hej
>
> Findes der et virtual værktøj til at lave sql-sætninger med til mysql,
> ligesom man kan i Access til Access databaser.

Dit spørgsmål har egentligt ikke rigtigt noget med php at gøre, spørg om
mysql i news:dk.edb.database

Prøv iøvrigt at kigge på phpmyadmin <http://phpmyadmin.sourceforge.net/>,
hvis det er sådan noget, access gør.

fut: her (jvf. phpmyadmin).

--
Mvh. Nezar Nielsen

Fra : Jan Larsen

Dato : 24-04-02 14:53

Undskyld....tænkte mig ikke om, det var fordi det skulle laves i php, men
det har jo ikke noget med databasen at gøre.

Mvh
Jan

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-02 16:04

"Jan Larsen" <jan_l@post12.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Findes der et virtual værktøj til at lave sql-sætninger med til mysql,
> ligesom man kan i Access til Access databaser.

phpMyAdmin se Nezar's indlæg er et GODT værktøj, hvis du bruger Windows så
er Artronic fra http://www.artronic.hr OGSÅ et godt værktøj, men hvis du
mener en egentlig QueryBuilder som Access hvor du styrer relationerne så er
JEG ikke stødt på noget, måske en opgave for et par friske programmører (jeg
melder mig gerne under fanerne, hvis der er nogen der er med (Delphi))

John