Revnet pen (Wacom Graphire 2)
Fra : Lars Jørgensen

Dato : 23-04-02 20:38

Jeg har nu haft en Wacom Graphere 2 i ca 8 uger, og har lige opdaget at
pennen dertil, er revnet 2 cm på langs, ved den øverste samling. Jeg
nævnede det overfor en kammerat der har en magen til (han prøvede min og
købte også en) og hans pen var sørme også revnet.

Jeg har normalt pennen stående i holderen ved ledningen, når jeg ikke
bruger den. Desværre skal der ikke så meget til for at den falder ud af
holderen, så den har da et par gange væltet ned på bordet. Den har ikke
været smidt rundt eller tabt på gulvet.

Er der nogen der har oplevet det samme? Er Graphire2 pennen specielt
svag omkring samlingen? Mon det er noget der kan dækkes på "garantien"
(ja, det hedder reklamationsret) ? Det er (endnu) ikke gået udover
funktionaliteten, men det er da ikke normalt at tingene bare revner....

--
Lars

Få mere styr på OutlookExpress
OE-QuoteFix - http://jump.to/oe-quotefix

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-04-02 20:48

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.DOT.com> wrote in message

> [...]
> (ja, det hedder reklamationsret) ? Det er (endnu) ikke gået udover
> funktionaliteten, men det er da ikke normalt at tingene bare revner....

Det lyder lidt ligende, sagen om Canons G2 digitalcam.. Hvor der også kom en
lill revne i bunden på kameraet. Det blev reperateret ivertfald

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 23-04-02 21:56

Davs

> [...]
> bruger den. Desværre skal der ikke så meget til for at den falder ud af
> holderen, så den har da et par gange væltet ned på bordet. Den har ikke

Jeg (eller rettere min kæreste) har osse sådan en tablet stående og har
haft det i et år, og jeg har osse en fast rutine med at vælte pennen ved
enhver given lejlighed. Men den har hverken taget skade af hendes flittige
brug eller af mine flittige væltninger.

Det kan ikke være meningen at den skal revne efter blot 8 uger (eller at
den skal revne i det hele taget).

Mvh. Thomas

Fra : Madsen

Dato : 23-04-02 22:10

Thomas Lindgaard skrev:

> [...]
> vælte pennen ved enhver given lejlighed. Men den har hverken taget
> skade af hendes flittige brug eller af mine flittige væltninger.

Samme oplevelse her med *Graphire 1*. Den pen står ikke ret solidt i
den holder og er slet ikke designet til mine vilde armbevægelser.
Den er dog endnu ikke revnet selvom den har fået en del ture på gulvet,
men det burde den heller ikke gøre. Noget tyder på dårligt design eller
uheldigt valg af plastmateriale til Graphire 2.

Madsen.

Fra : Esben

Dato : 24-04-02 10:38

> [...]
> men det burde den heller ikke gøre. Noget tyder på dårligt design eller
> uheldigt valg af plastmateriale til Graphire 2.

Samme her. Den fod er ikke særlig smart lavet. Man kan endda pille foden af
brædtet og stille den frit på bordet, så den er ENDNU lettere at vælte.
Pennen har det dog fint nok.

--
Esben

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 24-04-02 10:53

Esben <sordiahp@hotmail.com> wrote:
[snip]

> Samme her. Den fod er ikke særlig smart lavet. Man kan endda pille
> foden af brædtet og stille den frit på bordet, så den er ENDNU
> lettere at vælte. Pennen har det dog fint nok.

Ja, foden er ret elendig. Det kan alle Graphire ejere vist alle blive
enige om.
Det med at plastikken revner/flækker er åbenbart (heldigvis) ikke noget
der sker for alle. Det undrer mig bare at både min kammerat og jeg
begger har været uheldige. Jeg tror jeg skriver en mail til Ergo-pen og
hører om de kender til problemet.

Fra : Esben

Dato : 24-04-02 12:01

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.DOT.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der sker for alle. Det undrer mig bare at både min kammerat og jeg
> begger har været uheldige. Jeg tror jeg skriver en mail til Ergo-pen og

Det skal lige siges at min er Graphire 1. Måske er revnede penne et generelt
problem for 2'eren?

--
Esben