begynder
Fra : allan

Dato : 23-04-02 19:09

hej jeg købte for sjovt et linux magasin med en dertilhørende redmond
linux.jeg fik det lagt ind men var desvære nød til at formatere min hdd
først. men det ser da ud til at virke lige som win ,men det er ikke helt
ligesom. hvordan lægger man programmer ind , skal de været skrevet i kde
eller sådan noget. 2. hvad med drivere til min brænder+ programmer til do.3
findes der et program ligesom telnet i win eller hvordan kommer man på
"stofanettet" i linux ? 4 hvordan for man puteren til at kunne køre 98 og
linux på en gang 5.kan man køre win programmer under linux.

mv allan

ps første gang at et system selv har indstillet mit skærmkort (matrox),dvd
toshiba scsi, samt fået det til at køre uden problemer uden jeg ved hvordan
jeg gjorde det. (bæ ko har lige set blinkende lygter)

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 23-04-02 19:01

"allan" <1804616m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> hvordan kommer man på "stofanettet" i linux ?

Åbn en browser og smut ind på:

http://signon.stofanet.dk

eller åbn en terminal og skriv:

telnet 192.168.30.2 259