Anderledes scroolbar.
Fra : Pacex

Dato : 23-04-02 18:04

jeg er igang med en ny hjemmeside. Og på den har jeg et textfelt.
Men jeg gider ik ha de alm kedelig scroolere. Jeg vil heller ik
ha ændret farve. Men jeg vil ha gjort så man erstatter scrooleren
med f.eks. 1 pil op og 1 pil ned, og man bare ka føre musen over
pil ned også scrooler det nedad.
Nogen der har en side hvor jeg ka læse om det eller en der bare
ka smide alt sammen ind i et indlæg ?

På forhånd tak
Nikolaj / Pacex

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : itgrafen

Dato : 23-04-02 18:45

"Pacex" skrev d. 23-04-02 18:04 dette indlæg :

klip
> [...]
> pil ned også scrooler det nedad.
> Nogen der har en side hvor jeg ka læse om det eller en der bare

klip

er det noget i den her retning du søger ?
http://www.projectseven.com/viewer/geewizz.htm

venlig hilsen
dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Pacex

Dato : 23-04-02 18:50

> er det noget i den her retning du søger ?
> http://www.projectseven.com/viewer/geewizz.htm

Ja ........ men man ska ikke trykke på knappen for at den kører
ned....Man ska bare føre musen over. Så man laver en mouse over
effekt på den. En der kender en side med det ?

Fra : Allan Vebel

Dato : 23-04-02 20:57

Pacex <Pacex@ofir.dk> skrev:

> Ja ........ men man ska ikke trykke på knappen for at den kører
> ned....Man ska bare føre musen over. Så man laver en mouse over
> effekt på den. En der kender en side med det ?

Du skal bare rette i koden så der står onmouseOver.

Hvilken en af scrollerne har du kigget på?

--
Allan

Fra : Pacex

Dato : 23-04-02 20:57

> Du skal bare rette i koden så der står onmouseOver.

Hmm..... Og hvor er det så lige at det skal rettes henad ??

> Hvilken en af scrollerne har du kigget på?

Den inde under gallery. Den røde.......

Er der slet ingen der kender en side hvor man kan se hvordan man
laver såen en opsætning ???

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 29-04-02 10:20

Pacex wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> Er der slet ingen der kender en side hvor man kan se hvordan
man
> laver såen en opsætning ???

Jeg er absolut ingen haj til dette - men har gemt et link til
netop denne funktionalitet da jeg osgå er begejstret for den:
http://www.hcgruppen.dk/ - kig under " Hvorfor HCgruppen". Måske
kan du se hvordan i kilden - jeg kan ikke