vil kun vise én flash fil på siden?
Fra : Claus

Dato : 23-04-02 16:19

Har et akut problemos:

har lavet en side der indeholder 4 små flash ánimationer.

I IE5 og netscape vises kun den første af de 4, de tre andre er tomme
felter....i IE6 er der intet problem, den viser alle 4 korrekt???

Hvad er der galt her ??

Fra : Brian Andersen

Dato : 24-04-02 20:03

> I IE5 og netscape vises kun den første af de 4, de tre andre er tomme
> felter....i IE6 er der intet problem, den viser alle 4 korrekt???

Har du ikke et link til siden

/Brian

Fra : Claus

Dato : 24-04-02 20:08

> Har du ikke et link til siden

kan ikke rigtigt vise siden da den ikke er public endnu- men jeg kan prøve
at smide flash filerne op på en blank side så du kan se det ?

Claus

Fra : Claus

Dato : 24-04-02 20:33

> Har du ikke et link til siden

jeg har stillet en side op der laver samme fejl;

http://www.staerk.dk/flashtest/

problemet opstår i IE5 og Netscape, men ikke IE6.

Claus

Fra : Bo Dudek

Dato : 24-04-02 23:19

[...]
ehm.. var inde og checke url'en og på denne adresse

http://www.staerk.dk/flashtest/pic1.swf

er der ingen problemer, men leger man lidt med det og kigger på fx

http://www.staerk.dk/flashtest/pic2.swf

så kommer der intet.. højreklikker du på dette intet, kommer der en
'movie not loaded'
jeg tror, at du skal tjekke dine flash 2,3,4 film for fejl på en eller
anden måde.. mail dem evt. til mig, så skal jeg lure, om jeg kan se
fejlen..

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk
www.bodudek.dk/cd (only for dsl or faster conn.)

Fra : Claus

Dato : 26-04-02 18:11

> jeg tror, at du skal tjekke dine flash 2,3,4 film for fejl på en eller
> anden måde.. mail dem evt. til mig, så skal jeg lure, om jeg kan se
> fejlen..

det prøver jeg - hvilken ver. flash player bruger du?

claus

Fra : Bo Dudek

Dato : 26-04-02 18:22

[...]
>det prøver jeg - hvilken ver. flash player bruger du?
ehm.. playeren er ligegyldigt ;) men jeg har både 5 og MX (hehe, fik
MX gratis, da jeg købte 5'eren inden for 1 måned af MX release)

Fra : Claus

Dato : 29-04-02 12:50

fejlen er fundet - jeg havde gemt fil 2-3-4 som flash 6 og 1´eren som flash
5...

dammit...

Fra : Bo Dudek

Dato : 29-04-02 16:58

>fejlen er fundet - jeg havde gemt fil 2-3-4 som flash 6 og 1´eren som flash
>5...
oh la.. ja den går ikke ;)

Fra : Bo Dudek

Dato : 24-04-02 20:46

[...]
hey hey.. er du den nye webdesigner hos Staerk??

Fra : Claus

Dato : 24-04-02 22:29

> hey hey.. er du den nye webdesigner hos Staerk??

hej hej *G* - ja, det er jeg!

Fra : Bo Dudek

Dato : 24-04-02 23:09

>hej hej *G* - ja, det er jeg!
okay så :) ren nysgerrighed, og besvarelse er frivillig, hvad har du
af uddannelse osv??

Fra : mofo

Dato : 25-04-02 08:01

> okay så :) ren nysgerrighed, og besvarelse er frivillig, hvad har du

ingen relevant - men et par års praktisk erfaring fra et lignende job.

fin hjemmeside du har dig btw.

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 24-04-02 21:08

Hos mig (Mac IE 5.1.3 (4012)) skifter kun flash 1-3, flash 4 viser det
samme billede hele tiden.
Ved ikke om Du kan bruge den information til noget.

Henrik