Musen støjer - hjælp
Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 23-04-02 13:44

Efter at have købt et par bedre hovedtelefoner kan jeg nu høre rigtig
mange detaljer, når jeg lytter til musik på PCen - desværre kan jeg
også høre musebevægelserne som en elektrisk brummen.

Er det en løs forbindelse eller et dårligt afskærmet lydkort? Kan man
gøre noget ved det?

vh
Lars

Fra : Nospam

Dato : 23-04-02 15:30

jeg har faktsk det samme problem med mit eicon adsl módem,......det støjer
med en højfrekvent tone, når jeg bevæger musen
!Mærkeligt

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-04-02 15:43

"Nospam" <none@dk.dk> wrote in message

> jeg har faktsk det samme problem med mit eicon adsl módem,......det støjer
> med en højfrekvent tone, når jeg bevæger musen

Er du stiv? Lyder da mærkeligt... ADSL modemmet har da intet med musen at
gøre,,, ´Men ja, jeg har da også haft problemer med interferens fra musen...

Man skal ind og prøve at ændre nogen Bios instillinger...

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 23-04-02 16:14

On Tue, 23 Apr 2002 16:43:21 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Er du stiv? Lyder da mærkeligt... ADSL modemmet har da intet med musen at
>gøre,,, ´Men ja, jeg har da også haft problemer med interferens fra musen...
>
>Man skal ind og prøve at ændre nogen Bios instillinger...

Hvad gjorde du helt præcis?

vh
Lars

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-04-02 16:16

> Hvad gjorde du helt præcis?

Det ´kan jeg jo ikke hukse.. Men noget med PCI instillinger

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-04-02 16:17

<lcj@wanadoo.dk> wrote in message

> Hvad gjorde du helt præcis?

Hvilket bundkort er det?

Hvor sidder lydkortet, fx i slottet inder grafikkortet? Anbefales i nederste
PCI slot. længst væk fra alt det støjende.

Fra : Nospam

Dato : 24-04-02 20:44

jeg ved godt at musen ikke har noget at gøre med mit adsl modem, men hvis
man tænker "lidt" længere, kunne man måske formode at der var en sammenhæng!
Martin