hjælp tastaturet er så dumt
Fra : Ronni

Dato : 23-04-02 13:33

kan porten til tastaturet blive brændt af.
mit tastatur virker ikk kun når jeg bruger det til at power on min computer.
så jeg kan ikke kome ind i bios øv..
jeg skal nemlig ind og vælge boot device da der ikke er instaleret noget på
den.
hvad kan man gøre hvis den er brændt af.....

mvh Ronni

Fra : Martin K

Dato : 23-04-02 13:41

Ronni wrote:
> [...]
> noget på den.
> hvad kan man gøre hvis den er brændt af.....

Du kunne evt. smide dit keyboard i en usb-indgang hvis du har en sådan!

--
Martin K

Fra : Klaus

Dato : 23-04-02 17:17

"Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> wrote in news:aa3l09$1aan$1
@news.cybercity.dk:

> Du kunne evt. smide dit keyboard i en usb-indgang hvis du har en sådan!
>
> --
> Martin K

Hej Ronni

Når du kan bruge den til power on, tvivler jeg på, at den er brændt af, da
det ofte er hele porten, altså alt eller intet...

Jeg tror der imod, at din BIOS sikkert skal aktiveres med enten F8 eller F10
som bl.a. Compaq.

Hilsen
Klaus