St. Vejle Å
Fra : jb

Dato : 23-04-02 13:01

Er der nogen, der ved noget om fiskeri i St. Vejle Å (pladser, fiskerret,
agn osv.)?

- JBN

Fra : Adrian Petersen

Dato : 26-04-02 11:33

Der kan købes dagkort til den del af Vejle å, hvor Vejle
sportsfiskerforening har fiskeretten til i bjælkehytten i vejle.
hilsen AP

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 26-04-02 13:48

Ehm.. det er vist en anden "Vejle" å der er snak om, Dette er Sjælland-øst,
St.Vejle å med udløb i Ishøj(?) havn..

Fiskekort kan bl.a. købes i Sport Dres på Frederikssundsvejen, NV.. Men
sikkert også andre steder, tættere på åen. Af agn bruges rejer, såvidt jeg
har forstået, til åens mange aborrer.

Det er alt jeg ved om lige netop det.. men jeg er også interesseret i info
da jeg måske selv kunne finde på at kigge forbi en dag.

mvh.
Karsten.

Fra : simon bauer

Dato : 29-04-02 14:03

Sidst jeg var der kunne man købe kortet i tankstationen oppe ved centret

Simon

Fra : jb

Dato : 29-04-02 14:18

"simon bauer" <simonbauer@get2net.dk> wrote in message
> Sidst jeg var der kunne man købe kortet i tankstationen oppe ved centret

Øh, centret? Jeg er ikke lige så kendt i området - kan du være lidt mere
specifik? På forhånd tak

- JB