mail service
Fra : Denver

Dato : 23-04-02 09:52

Jeg kunne godt tænke mig at have min server til at styre mine mails.
Forstået på den måde at det indtil videre kun skal være indgående mails, de
udgående må komme senere, hvis det volder for meget besvær ...

Funktionelt skal det styres et webbaseret interface. Jeg ville gerne om jeg
kunne skrive systemet i php og få det til at arbejde sammen med min Linux
Redhat server. Men hvad skal jeg bygge op på serveren? Kan sendmail klare
skærene eller skal der andet til? Hvad er jeres erfaringer med lign.?

Det skal lige siges at der kun skal være til eget brug, der kommer altså
ikke flere brugere på interfacet!

Hvis nogen har nogle links til lidt background knowledge ville det være
kanon også ...

/denver