Lyskebrok.oprt.med svære smerter.
Fra : Rio

Dato : 22-04-02 23:13

Jeg skriver til jer i gruppen fordi jeg for 4½ år siden i 97 blev opereret
for
lyskebrok,Hvidovre Hosp. med efterfølgende stafylikokker i alle årene efter
i meget svær grad, først ved at være væk nu.
Men operationen blev lavet med 2 ca.10 cm lange tværsnit oppe på maven hver
sin side under navlen, og med indlagt net, jeg har i alle årene efter været
plaget af de værste smerter i Lyskebrokhullerne og kan ikke lave noget,
sidde ordentlig, eller have tøjetordentlig på uden smerter,
dvs,joggingbukser så løse at et bundt nøgler trækker dem ned,det samme for
mange smerter i testiklerne, og går bedst med støttekrykke, det har og er et
helvede dette her.Får morfin som smertestillende.
Er der nogen andre som har fået den samme operation, og hvad har i gjort ,
eller som har kendskab til det samme, og hvad / hvordan er der sket, jeg har
hørt at nogle har fået fjernet testiklerne pga. smerter, og at de er der
alligevel, hvad skal man gøre,
det er jo ikkeet normalt liv, min Søn på idag 16 år, har ikke haft et
ordentlig liv med sin Far og kunne komme ud med ham, jeg kan ikke arbejde,
og måtte lukke en lukrativ forretning. Brugt alle vore penge + opsparet
sygeforsikring, også sygemeldt på bistand,stadig. Der må da være noget at
gøre.Det er da
ikke almindeligt at man er så syg efter en Lyskebrokoperation, uden det er
den samme der er foretaget.Hvor er i andre.Vi må samles, der må være en form
for hjælp eller erstatning, det er da et ødelagt familieliv/arbejdsliv,og
for børn og andre, skal der gøres noget.Underlivet er totalt ødelagt,
lægens svar, nå-ja som 51 årig er der vel heller ikke så meget ved
sex.ERSTATNING i efter sådan et helvede for Far & Søn, ja, vi er alene.
Hvem kan hjælpe.
Med Venlig Hilsen.
Rio
edvina@get2net.dk

Fra : Rio

Dato : 23-04-02 00:36

"Rio" <edvina@get2net.dk> skrev i en meddelelse
Ja, og siddet inde i 5 år.Alene.Er der noget så dejligt når ungen kommer
hjem fra skole.?