Stjæl forbindelse i netværk
Fra : Philip Olsen

Dato : 03-02-01 22:37

Hej NG jeg sidder her og derler en 512 linie ADSL forbindelse med 5 andre,
og så er der en der siger der findes programmer der gør at man kan stjæle de
andre brugeres forbindelse, sådan så man selv har hele linien eller i hvert
fald det meste.

Findes der sådanne programmer eller er det pup.

Hvis der gør hvor kan programmet downloades

-qeed

Fra : Lars Knudsen

Dato : 04-02-01 11:26

Philip,

"Philip Olsen" <nokia@fedt.dk> wrote in message
> [...]
hvert
> fald det meste.
> Findes der sådanne programmer eller er det pup.

Det er altså noget fis... Man kan selvfølgelig belaste forbindelsen meget
ved at lave store downloads, så der er mindre båndbredde til overs til de
andre - men du kan ikke 'reservere' linjen til dig selv.

** Lars

Fra : Mikkel Ro Manzano Ch~

Dato : 07-02-01 00:53

> Det er altså noget fis... Man kan selvfølgelig belaste forbindelsen meget
> ved at lave store downloads, så der er mindre båndbredde til overs til de
> andre - men du kan ikke 'reservere' linjen til dig selv.

Jeg synes nu jeg læste et indlæg her i gruppen for godt en måned siden, og
der stod at det man kunne gøre var at finde et program som splittede
downloaden op i en masse småbider, og af en eller anden grund som jeg ikke
kan huske skulle det så gøre at hele, eller næsten hele båndbredden kunne
udnyttes af en selv uanset hvor meget de andre prøvede at downloade
(forudsat de ikke havde samme prog naturligvis)

--
Mvh. / Regards
Mikkel Christensen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-02-01 00:58

"Mikkel Ro Manzano Christensen" <usenet@openzipper.dk> skrev :

>Jeg synes nu jeg læste et indlæg her i gruppen for godt en måned siden, og
>der stod at det man kunne gøre var at finde et program som splittede
>downloaden op i en masse småbider,

hmmmm...... det er vel i bund og grund blot et ? om at åbne så mange
tråde som muligt til den server man downloader fra

Men om jeg fatter nogle deler en linie med andre, og så tænker i disse
baner ........

--
Venligst

jan@stevns.net - www.stevns.net
Der findes 3 slags mennesker, dem der kan tælle og dem der ikke kan

Fra : Mikkel Ro Manzano Ch~

Dato : 07-02-01 01:05

> Men om jeg fatter nogle deler en linie med andre, og så tænker i disse
> baner ........

Nej, men det er jo en helt anden snak... Jeg skal dele med min lillebror fra
og med torsdag, og jeg kunne da aaaaldrig finde på at prøve den slags

Fra : jan@stevns.net

Dato : 04-02-01 11:40

"Philip Olsen" <nokia@fedt.dk> skrev :

>Hvis der gør hvor kan programmet downloades

Hvis du kan overbevise mig om at de 4 andre du deler forbindelsen med,
synes det er ok gjort af dig, så kan jeg da godt finde et link til dig

Fra : None

Dato : 08-02-01 00:35

Et af de programmer du kan bruge er download acellerator
Hentes på download.com

MVH

T-U-X