Knude oversigt
Fra : Jacob Vennervald Mad~

Dato : 22-04-02 19:34

Hej Alle

Jeg står og mangler en vejledning i de forskellige slags knuder man kan
binde.
Er der nogen der kender en god oversigt enten online eller der kan hentes i
forretninger.
Jeg tænker specielt knuder til brug ved spindefiskeri. Både til nylon og
fireline.
Men også alle mulige andre fiskeknuder.

Er der en der kan hjælpe?

Jacob Vennervald

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 22-04-02 19:54

"Jacob Vennervald Madsen" <jvm@gopinocchio.com> wrote in message
<Klip>

> Er der en der kan hjælpe?

Hej Jacob,

Få fat på Niels Vestergaards "Knuder der holder" - et praktisk hæfte i
lommeformat. Det koster 30-40 kr.

http://www.salar.dk/

Mvh.

Martin

Fra : Niller©

Dato : 22-04-02 20:36

jeg har et link på min side: http://home13.inet.tele.dk/neholler/ til en
side med knuder lige til at printe ganske gratis !

MHV Niller©

Fra : Ole Hanelius

Dato : 23-04-02 00:22

"Jacob Vennervald Madsen" <jvm@gopinocchio.com> wrote in

> Hej Alle
>
> Jeg står og mangler en vejledning i de forskellige slags knuder man
> kan binde.

{Klip]

> Jacob Vennervald

Prøv denne side!