Vask af voksipose?
Fra : Morten Thor

Dato : 22-04-02 19:15

Hej!
Er der nogen der har prøvet at vaske ulddynen til en voksipose i
vaskemaskinen på uldprogrammet. Der står godt nok at den kun må renses, men
jeg synes jeg læste et eller andet sted om en der havde vasket den selv og
kunne godt tænke mig at høre om resultatet.
M.v.h.
Tina

Fra : -=temka=-

Dato : 23-04-02 14:28

Det må kun vaskes i bajle med uldmiddel, det gjordt jeg da min datter var
små.. Men den bruges alligevel kun par gange..
Men i maskinen har jeg aldrig prøvet.. men det har jeg prøvet med uldhue,
den krumper ikke, så kan du måske lige prøve med 30 grader og kort
uld´programmer??

Mor til 3

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 24-04-02 11:20

Morten Thor wrote:

> [...]
> jeg synes jeg læste et eller andet sted om en der havde vasket den selv og
> kunne godt tænke mig at høre om resultatet.

Ja, jeg har (til min kones store fortrydelse).

Den tog ikke skade. Men jeg vil ikke lægge hovedet på blokken og sige at
det ikke var tilfældet.

Kristian Damm Jensen | Feed the hungry at www.thehungersite.com
kristian-damm.jensen@cgey.dk | Two wrongs doesn't make a right,
ICQ# 146728724 | but three lefts do.

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 24-04-02 12:01

Kristian Damm Jensen | Feed the hungry at www.thehungersite.com

Fra : ThommeLomme

Dato : 04-04-03 15:44

"Morten Thor" skrev d. 22-04-02 19:15 dette indlæg :
> Hej!
>
> Vi har vasket vores udmærkede voksipose et utal af gange. Både i kar
og vaskemaskine, og den har ikke taget skade. Tag det roligt og prøv dig
frem. Vi har den originale udgave, så hvis du også er i besiddelse af en
sådan, kan du rolig vaske den, hvor du vil

http://www.kandu.dk/