Logitech produktionsforskelle....
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-04-02 19:09

Hey

Er snart godt træt af min Logitech ergonomiske mus...

Grundet at jeg for et godt stykke tid siden, skulle have ombyttet mit sæt,
med tastatur og mus....

Der var meget kluder frem og tilbage.. Da jeg endelig modtog et nyt sæt, ca.
2,5 måned senere... Har jeg haft et "anderledes" sæt... For det første med
USB connectere... Ikke dårligt.. men jo en forandring fra det opringelige.
Men siden da, har jeg fået en del problemer med min "musearm" musens knapper
er nemlig lidt "trege" idet... Dvs, at der ikke klikker helt
klidningsfrit.... Det er fx meget svært at klikke kurtigt... Den gamle kunne
man nermest trykke den vildeste skyde aktions helt oppe for oven på den
lange knap... Men nu skal man helt ned på smidsen af knappen, for at få et
næsten gnidningsfrit tryk.

Grundet denne gnidningsmodstand der er i trykket,, spænder jeg en del i min
hånd.. og det er faktisk ved at blive ubehageligt..

Tastaturet rækker fx også kun ca. 0,5 meter, hvor musen rækker ca. 8 meter.
Før var det omvendt. 25 meter for tastatur og 4 meter for mus.

Kan det anbefales at kræve det opringeligt produceret sæt?? det er også
lavet andet steds i verden, imodsætning til det tidligere.

tak for jeres mening