K: 2.5-12 gb harddisk
Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 22-04-02 18:55

Hej!

Jeg søger med lys og lygte en billig harddisk, der er på
mellem 2.5 og 12 gb.

Afhenter i og omkring 9000, ellers betaler jeg sæføli porto.

Tilbud smides på mail, puttitat@adslhome.dk

På forhånd tak for en god handel,

Troels P. Olsen

Fra : Martin K

Dato : 22-04-02 19:13

..: [d33p blu3] :. wrote:
> [...]
> mellem 2.5 og 12 gb.
>
> Afhenter i og omkring 9000, ellers betaler jeg sæføli porto.

Prøv i dk.marked.privat.edb!

--
Martin K

Fra : Luythen

Dato : 22-04-02 19:18

Det gjorde han da vist også

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 22-04-02 19:20

> Det gjorde han da vist også

Ja, jeg gjorde det gjorde jeg også med postet tidl.

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 22-04-02 19:21

> Prøv i dk.marked.privat.edb!

FJOLS, hvor tror du du læste dette indlæg?!

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 22-04-02 19:45

..: [d33p blu3] :. skrev:

> FJOLS, hvor tror du du læste dette indlæg?!

Nok i dk.edb.hardware, da beskeden er postet i begge grupper...

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
Den danske Aldi direktør udtaler: "I mange af de etablerede

Fra : Deaster

Dato : 22-04-02 20:20

".: [d33p blu3] :." <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> FJOLS, hvor tror du du læste dette indlæg?!

Hmm, hvis man er så ubegavet at man både crossposter og bagefter ikke engang
kan huske det, tror du så ikke at det muligvis er dig der er et fjols?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : N/A

Dato : 23-04-02 16:07

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 23-04-02 16:07

Sorry for dén med fjolset, anede sgu ikke at lortet postede både på dk.e.h
og dk.m.p.e
når jeg svarede. Den med fjolset skulle kun have været på d.m.p.e :)

Hilsen
Troels

Fra : Martin K

Dato : 23-04-02 20:17

..: [d33p blu3] :. wrote:
> Sorry for dén med fjolset, anede sgu ikke at lortet postede både på
> dk.e.h og dk.m.p.e
> når jeg svarede. Den med fjolset skulle kun have været på d.m.p.e :)

Det er så i orden... men pas på de der crossposts!
--
Martin K

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 22-04-02 19:21

P.S du ER på dk.marked.privat.edb

Fra : [5000] Jesper Brunho~

Dato : 22-04-02 19:58

.: [d33p blu3] :. wrote:
> P.S du ER på dk.marked.privat.edb

skrev manden som havde lavet en crossposting imellem dk.e.hardware og
dk.m.p.edb

ikke så fikst - især ikke når man ikke engang selv kan huske det...

FUT (follow-up-to) d.m.p.edb hvor subject hører hjemme, men lad lige
være med at crossposte uden at sætte FUT en anden gang!

/Jesper Brunholm