Musetrappe?!
Fra : SonofonoS

Dato : 22-04-02 17:01

Hej

Er der nogen der kan give mig et link til en side hvor jeg kan finde lidt
information om subj. Det skulle efter sigende være en "dock" til musen,
hvorefter man styrer musen med en lille "roller" foran tastaturet. Jeg ved
ikke om musetrappe er det rigtige navn? Nogen der kender noget til det. Den
skulle være god til at modvirke museskader...

SonofonoS

Fra : Mogens

Dato : 22-04-02 17:13

On Mon, 22 Apr 2002 18:01:17 +0200, "SonofonoS"
<sonofonos@hotmail.com> wrote:

> [...]
>ikke om musetrappe er det rigtige navn? Nogen der kender noget til det. Den
>skulle være god til at modvirke museskader...

http://www.mousetrapper.com/

Den er OK til tekstbehandling, men bruger du musen til
ret meget andet vil jeg ikke anbefale den.

Mvh Mogens

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 22-04-02 17:32

Mogens <moveng@portalen.no> skrev:

> http://www.mousetrapper.com/
>
> Den er OK til tekstbehandling, men bruger du musen til
> ret meget andet vil jeg ikke anbefale den.

Det er jeg uenig i. Jeg har arbejdet en del timer med indtastning af
data med udpræget brug af både mus og tastatur. Her var det rareste
helt klart at benytte mousetrapperen fremfor en trådløs og ergonomisk
Logitech mus. Med sidstnævnte opnåede jeg gener i form af bla. ondt i
armen. Dette oplevede jeg ikke med mousetrapperen. Ulempen ved
mousetrapperen er, at den kræver en del tilvænning når man er vant til
at arbejde med en alm. mus men den vinder efter denne
tilvænningsperiode.

--
Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://miljokemi.dk/temaer.htm

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 22-04-02 17:12

"SonofonoS" <sonofonos@hotmail.com> skrev....

> Er der nogen der kan give mig et link til en side hvor jeg kan
> finde lidt information om subj.

Du mener sikkert Mouse Trapper:

http://www.matting.se/pdf/mouset1.pdf

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Thomas

Dato : 22-04-02 17:42

"SonofonoS" <sonofonos@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Der er både info og en til salg her:
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : Kim

Dato : 22-04-02 19:18

"SonofonoS" <sonofonos@hotmail.com> wrote in message
> [...]
Den
> skulle være god til at modvirke museskader...

Hej.

Der er kommet en anden model, som vi har købt et par stykker af på arbejdet.
Den er også behagelig at bruge.

http://www.rollermouse.dk/

Mvh. Kim