Asus A7n266
Fra : Anette & Jens

Dato : 22-04-02 16:41

Er der nogle der har erfaringer med Asus A7N266 bundkort? Jeg overvejer at
købe et sådan, for at sparre nogle penge!
Men jeg er lidt i tvivl om kvaliteten/hastigheden af grafikken og om det kan
betale sig.
Jens

Fra : Svend

Dato : 22-04-02 18:47

"Anette & Jens" <joga@nork.auc.dk> wrote in message
> [...]
> købe et sådan, for at sparre nogle penge!
> Men jeg er lidt i tvivl om kvaliteten/hastigheden af grafikken og om det

Jeg har selv et a7n266-e og er fint tilfreds. jeg har smidt en athlon
mp(1800@1650) på der kører 165 på bussen med pc2700 ddr ram og det fungere
bortset fra at winxp har svært ved at lukke helt ned. Hvorfor ved jeg ikke,
det kører ellers udemærket.

Jeg kan godt klare mig med det indbyggede grafik kort, men du får mere
valuta for pengene ved at købe et mx 400 grafik kort og et a7n-266c.

Bemærk at det først blive et godt board hvis du smider 2 ram klodser i.

Om det kan betale ? jeg ved allerede nu at jeg skal have et geforce 4
ti4200, men det er mest fordi jeg aldrig kan få nok. Jeg spiller mest cs, og
der er det fuldt tilstrækkeligt med det indbyggede.

Det indbyggede grafikkort vinder en del ved overclocking på bussen.

--
Svend