Københavner søges
Fra : Dalholm

Dato : 22-04-02 15:59

Jeg har løbende opgraderet min PC, men er nu nået dertil hvor at jeg ikke
selv tør pille. Mit problem er at jeg skal have et nyt bundkort for at
skifte mine pc 133 Ram til noget hurtigere, så nu vil jeg gerne købe et
motherboad og et pænt kabinet . ( helst med 350W strømforsyning, hvad kan
anbefales ? ) Men da jeg ikke selv tør at rode med det, er der 500 kr. til
den "fætter" der gider at hjælpe mig med at skifte mit bundkort.

Min PC er nu følgende.

AMD Athlon 1200 MHz 266 FSB.
Gigabyte Technology 7ZMMH Socket A.
768 MB IQ 133MHz SD-Ram.
Radeon 8500 Retail Grafik.
Samsung 41 GB HD 5400rpm ATA66.
Samsung 16x48 DVD.
Sansung 16x10x32 Brænder.
17" Sony E200E Skærm.

Hvis der er en der gider at hjælpe så smid en mail,
eller ring 22923888.

Jeg bor 2300 København S.

MVH.

Dalholm.

PS.
Er sendt til dk.edb.hardware.

Fra : Christian Sparre

Dato : 22-04-02 16:18

> motherboad og et pænt kabinet . ( helst med 350W strømforsyning, hvad kan
> anbefales ? ) Men da jeg ikke selv tør at rode med det, er der 500 kr. til

Jeg ville foreslå et Chieftec Dragon MidiTower DX-01SL-D Silver/Blue/Black
ATX der er 350 W strømforsyning

--
Christian Sparre

Fra : Dalholm

Dato : 22-04-02 18:33

Christian Sparre wrote.

> Jeg ville foreslå et Chieftec Dragon MidiTower DX-01SL-D Silver/Blue/Black
> ATX der er 350 W strømforsyning

Så må ignoranten spørge igen, kan jeg få et godt bundkort der passer til det
?.

Jeg bør nok sige for at være fair, at der er en ny Cordless MouseMan Optical
med de 500kr.

MVH.

Dalholm.

Fra : Peder Hansen

Dato : 22-04-02 16:34

Har sendt dig en mail!
skriv til mig , så finder vi ud af noget!

Fra : Dalholm

Dato : 22-04-02 17:03

> Har sendt dig en mail!
> skriv til mig , så finder vi ud af noget!

Der er mailet og SMS`et :)

MVH.
Dalholm.

Fra : Razer

Dato : 22-04-02 18:50

> [...]
> Sansung 16x10x32 Brænder.
> 17" Sony E200E Skærm.
>
> Hvis der er en der gider at hjælpe så smid en mail,

Hvis du stadig mangler hjælp kan du bare kontakte mig.
ICQ: 128097787
MVH.
Thomas--ZX-10

Fra : Søren

Dato : 24-04-02 18:12

> anbefales ? ) Men da jeg ikke selv tør at rode med det, er der 500 kr. til
> den "fætter" der gider at hjælpe mig med at skifte mit bundkort.

Har bygget over 5.000 computere... og bor i aalborg, men hvis billetten kan
dækkes ind under de 500,- er det lige ved jeg er klar =[

Fra : Deaster

Dato : 25-04-02 11:34

Søren wrote:

> Har bygget over 5.000 computere... og bor i aalborg, men hvis
> billetten kan dækkes ind under de 500,- er det lige ved jeg er klar
> =[

Hmm, er det ikke dig der lige har brændt dit MB og ram af ?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig