Mobilt Internet med Nokia 8210
Fra : Jesper Risager

Dato : 03-02-01 21:32

Jeg har lige fået en Laptop med IR-port.
Er der nogen der ved hvordan man får Internet-forbindelse til Cybercity.
Jeg har fået Laptop og 8210 til at kommunikere i Modem test. Når jeg bruger
"Netværk via modem" med Cybercitys 1033 33361333 når telefonen kun lige at
kalde op inden den bliver disconnected.
Kan det være noget med at den lave modemhastighed ikke er understøttet hos
udbyderen?

Inputs til en løsning modtages med spænding!

Jesper

Fra : Booggyman

Dato : 04-02-01 02:38

"Jesper Risager" <jrr@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kalde op inden den bliver disconnected.
> Kan det være noget med at den lave modemhastighed ikke er understøttet hos

det er med meget stor sandsynlighed dit opkaldsnummer den er gal med, du kan
sikkert ikke ringe til 1033 med en mobil, prøv at slette det, måske tillader
de at du kobler op med mobil, men det bliver til mobiltakst til din
mobilydbyder ikke til cybercity, og derfor har nogle lukket for mobil
opkald, da de ikke tjener penge på det opkald.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 04-02-01 03:47

"Jesper Risager" <jrr@cool.dk> wrote in message
> [...]
> udbyderen?
>
> Inputs til en løsning modtages med spænding!

Du kan jo ikke ringe til et 1033 nr via mobiltelefon det er special nr med
special priser der ikke kan takstsere et mobilkald, du skal have et normalt
tlf til cybercity. Ring evt til dem og hør hvor de accepterer indkald fra
mobil så vil det virke.

Hygge

Flemming

Fra : Carsten Petersen

Dato : 05-02-01 23:27

du skal have et analog opkalds nummer uden 1033