Switchbox (til skærm, tastatur og mus)
Fra : Joergen Ramskov

Dato : 22-04-02 14:57

Jeg skal have fat i en switchbox (elektronisk) til 2 PC'ere. Hvad kan
anbefales?

Jeg har hørt at der kan være problemer med den udvidede funktionalitet
feks. Logitech's Mouseware. Findes der nogen hvor dette ikke er et problem?

--
Joergen Ramskov - Do something useful with your idle cycles!
http://tsf.dbestern.net/

Fra : Per Kristensen

Dato : 22-04-02 15:11

"Joergen Ramskov" <m061ney001@sneakemail.com> wrote in message
> [...]
problem?

> --
> Joergen Ramskov - Do something useful with your idle cycles!

Bemærk:

Nogle switchbokse kan ikke køre med trådløs mus
Du vil sikkert opleve dårligere scroll med musen
Billedkvaliteten forværes synligt

Hvis du skal bruge en trådløs mus kan jeg anbefale den elektroniske
switchboks som Zitech sælger.
http://130.228.36.14/cgi-bin/ZITECHComputer.filereader?1792449818+NO/product
s/980143

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 23-04-02 08:51

Per Kristensen wrote:

> Bemærk:
>
> Nogle switchbokse kan ikke køre med trådløs mus
> Du vil sikkert opleve dårligere scroll med musen
> Billedkvaliteten forværes synligt

Er det virkeligt så slemt? Hvorfor?

> Hvis du skal bruge en trådløs mus kan jeg anbefale den elektroniske
> switchboks som Zitech sælger.
> http://130.228.36.14/cgi-bin/ZITECHComputer.filereader?1792449818+NO/product
> s/980143

Ok, tak. Vil jeg også opleve ovenstående problemer med den?

Fra : sunsite.auc.dk

Dato : 23-05-02 15:05

Findes der switchbokse hvor billedkvalitet/scroll ikke forringes?
Hvad med high-end switchbokse som Apex switchview eller Blackbox ??
Hvor kan man koebe disse i koebenhavns-omraadet?

Fra : news.tiscali.dk

Dato : 25-05-02 11:35

Blackbox er MEGET dyre!!

Trendnet skulle lave nogle, som er fornuftige i pris og som ikke skulle have
noget tab billedkvalitet.

Fra : morten sorensen

Dato : 22-04-02 16:33

"Joergen Ramskov" <m061ney001@sneakemail.com> wrote in message
> Jeg skal have fat i en switchbox (elektronisk) til 2 PC'ere. Hvad kan
> anbefales?

Jeg har CS-914 fra Hammargren Data www.hd.dk -> Switchboxe

Producent : http://www.aten.com.tw/aten%20cs-914.htm

Den synes jeg selv er glimrende. Det er dog den første jeg har, så det er
ikke det store sammenligningsgrundlag jeg har.

> Jeg har hørt at der kan være problemer med den udvidede funktionalitet
> feks. Logitech's Mouseware. Findes der nogen hvor dette ikke er et
problem?

Ring og hør hvad han siger. Da jeg købte kunne jeg få pengene tilbage hvis
den ikke virkede eller jeg fortrød.

morten sorensen